Rybnik z najwyższą wartością medialną

Każdy cykl Plaży Open kończy się dla nas obszernym raportem wartości wyeksponowanych podczas turniejów marek. To bardzo ważne dane dla organizatorów, ale także wszystkich sponsorów, partnerów i miast, z którymi współpracowaliśmy.

Wysokość tejże wartości uzależniona jest od ilości ekspozycji konkretnej marki we wszystkich publikacjach medialnych. Te dane są niesamowicie istotne podczas dyskusji z obecnymi partnerami oraz poszukiwaniach nowych organizacji czy miast chcących nawiązać z nami współpracę.

Wśród miast Plaży Open 2015 najwyższą wartość medialną osiągnął Rybnik, który gościł najlepszych siatkarzy i siatkarki plażowe w Polsce po raz drugi. Taki wynik zawdzięczamy przede wszystkim dużemu zainteresowaniu rozgrywkami przez media lokalne. Ten turniej miał kilku patronów medialnych, którzy wiele miejsca na swych łamach i antenach poświęcili plażowym zmaganiom.  Materiały w TVP oraz relacja z pojedynków finałowych, informacje na stronie Onet.pl oraz w mediach ogólnopolskich to wszystko przełożyło się na rozgłos Rybnika zarówno w mediach lokalnych jak i regionalnych.

Nie oznacza to jednak, że pozostałe miasta nie zostały odpowiednio wyeksponowane medialnie. Goszczenie jednego z turniejów Plaży Open wszystkim partnerom zapewniło promocję marki na całą Polskę, co nas bardzo cieszy.